Handlekurv


Handlekurven er tom

Sum total

0,-

Inkl.mva - eks. frakt

UTEN GIFTIGE STOFFER, FTALATER OG PARABENER ENKLE Å RENGJØRE FLOTT, BARNEVENNLIG DESIGN

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK og er inkl. mva
Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
 
 
2. FRAKT
Lekemattene og Butterfly settene vil stort sett sendes med MyPack. Castle sendes Servicepakke hos Posten.
Prisene er faste avhengig av beløpet som det handles for. 
Beløp handlet forFrakt
kr 0 - 500,- = 129,- i frakt
kr 501 - 1200 = 149,- i frakt
kr 1201 - 1600 = 359,- i frakt
kr 1601 - 2000 = 379,- i frakt
kr 2001 - 2400 = 399,- i frakt
kr 2401 - 4000 = 499,- i frakt
kr 4001 - 6500 = 599,- i frakt
kr 6501 - 10000 = 999,- i frakt
kr 10001 - 50000 = 1499,- i frakt
For sendinger til Svalbard kommer et tillegg i fraktprisen på 250,-.
Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Er varene kjøpt som gave, kan gaven leveres direkte til mottaker. 
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. 
 
 
3. RETUR
Du har alltid 14 dager returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet. Retur gjelder når produktet ikke er åpnet eller skadet slik at det ikke kan benyttes til videre salg.
Når du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:
Adresse: Jøriveien 17, 6520 Frei
 
 
 
4. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon. 
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.
 
 
5. KUNDESERVICE
Dwingulerbutikken AS
Postadresse:
Jøriveien 17, 6520 Frei
 
Besøksadresse:
Jøriveien 17, 6520 Frei
Mail: dwingulerbutikken@gmail.com
Tlf: 93 65 63 77